Fórum
Új bejegyzés a fórumba
Kedves Látogatók!
A fórumunk három témában várja a hozzászólásokat, véleményeket:
- A háziorvosi rendelés tapasztalatai
- Az orvosi szakrendelés tapasztalatai
- A védőnői ellátás tapasztalatai
Kedves Látogatók!
A fórumunk három témában várja a hozzászólásokat, véleményeket:
- A háziorvosi rendelés tapasztalatai
- Az orvosi szakrendelés tapasztalatai
- A védőnői ellátás tapasztalatai
Nahm Gábor
2015. szeptember 18. péntek, 08:42
Tisztelt Cím!
Tisztelt Dr. Schmidt Helga.
A tegnapi napon felkerestem az "új rendelőintézet" bőrgyógyászatát. Szomorú, hogy csak egy fél nap áll rendelkezésre a betegeknek. Szomorú, hogy az egészségügyi intézmény új állapotában is, sorszámhúzás nélkül kell csatát vívni, ki következik. Mert ugye a nővér a maga nyers modorával ugyan összeszedi a TAJ kártyákat, aztán behívja a betegeket ahogy akarja.
Délután 16 óra előtt ültem le, 17 órakor vették el a TAJ kártyám 18. óra 40 perckor visszakértem, és elmentem ellátás nélkül.
Kérdem én, jó ez így? Sokan a kint várakozó betegek között morogtak, nem értették miért ilyen lassú és rosszul szervezett a bejutás, és ilyen kevés a rendelési idő. Az idő számomra is drága, főleg, hogy be sem jutottam. Munka időmet és családi estémet áldoztam ücsörgéssel. Megértem az egészségügy helyzetét, -bár erről elmondanám az illetékeseknek a véleményemet- sajnálom az orvoshiányt stb. de, a beteg az beteg, így kiszolgáltatott helyzetben vagyunk. Van min javítani!
Tisztelt Dr. Schmidt Helga.
A tegnapi napon felkerestem az "új rendelőintézet" bőrgyógyászatát. Szomorú, hogy csak egy fél nap áll rendelkezésre a betegeknek. Szomorú, hogy az egészségügyi intézmény új állapotában is, sorszámhúzás nélkül kell csatát vívni, ki következik. Mert ugye a nővér a maga nyers modorával ugyan összeszedi a TAJ kártyákat, aztán behívja a betegeket ahogy akarja.
Délután 16 óra előtt ültem le, 17 órakor vették el a TAJ kártyám 18. óra 40 perckor visszakértem, és elmentem ellátás nélkül.
Kérdem én, jó ez így? Sokan a kint várakozó betegek között morogtak, nem értették miért ilyen lassú és rosszul szervezett a bejutás, és ilyen kevés a rendelési idő. Az idő számomra is drága, főleg, hogy be sem jutottam. Munka időmet és családi estémet áldoztam ücsörgéssel. Megértem az egészségügy helyzetét, -bár erről elmondanám az illetékeseknek a véleményemet- sajnálom az orvoshiányt stb. de, a beteg az beteg, így kiszolgáltatott helyzetben vagyunk. Van min javítani!
dr. Molnár Andor
2015. június 08. hétfő, 09:23
Kedves Somogyi Rita !
Észrevételével ( a háziorvos a rendelési idő egy részében időpontos betegeket lát el)
kapcsolatban tájékoztatom, hogy a háziorvosok egyszerűen betartják a rájuk vonatkozó jogszabályokat.
Idézek a 4/2000.(II.25.) EüM. rendeletből
2.§. / A háziorvos személyes és folyamatos orvosi ellátást nyújt az egészségi állapot megőrzése, a betegségek megelőzése és gyógyítása céljából. A háziorvos rendelési időben a betegeket - sürgős ellátást igénylő eset kivételével - az érkezés igazolt sorrendjében fogadja. A háziorvos a rendelési ideje egy részében előre programozható betegellátás keretében előjegyzés alapján végzi a betegek szűrését, gondozását és ellátását.
Véleményem szerint azok, akik időpontra jönnek, jóval kevesebbet kell várakozniuk,
mint a sorszámosoknak és örülnek ennek a rendszernek. Ez nem tartozik a vicc kategóriájába. Minden háziorvosnál lehet kérni előjegyzést, Ön is kérhet.
Piszker doktornő ajtaja melletti rendelési idő táblán is szerepel, hogy a rendelési idő utolsó két órájában az ellátás előjegyzés alapján történik.
Az a beteg, aki sürgősséggel, akut betegséggel jön, természetesen akkor is ellátásra kerül, ha már nincs sorszám vagy az előjegyzett betegek ellátása folyik.
Üdvözlettel
Dr. Molnár Andor
mb. intézmény vezető
Észrevételével ( a háziorvos a rendelési idő egy részében időpontos betegeket lát el)
kapcsolatban tájékoztatom, hogy a háziorvosok egyszerűen betartják a rájuk vonatkozó jogszabályokat.
Idézek a 4/2000.(II.25.) EüM. rendeletből
2.§. / A háziorvos személyes és folyamatos orvosi ellátást nyújt az egészségi állapot megőrzése, a betegségek megelőzése és gyógyítása céljából. A háziorvos rendelési időben a betegeket - sürgős ellátást igénylő eset kivételével - az érkezés igazolt sorrendjében fogadja. A háziorvos a rendelési ideje egy részében előre programozható betegellátás keretében előjegyzés alapján végzi a betegek szűrését, gondozását és ellátását.
Véleményem szerint azok, akik időpontra jönnek, jóval kevesebbet kell várakozniuk,
mint a sorszámosoknak és örülnek ennek a rendszernek. Ez nem tartozik a vicc kategóriájába. Minden háziorvosnál lehet kérni előjegyzést, Ön is kérhet.
Piszker doktornő ajtaja melletti rendelési idő táblán is szerepel, hogy a rendelési idő utolsó két órájában az ellátás előjegyzés alapján történik.
Az a beteg, aki sürgősséggel, akut betegséggel jön, természetesen akkor is ellátásra kerül, ha már nincs sorszám vagy az előjegyzett betegek ellátása folyik.
Üdvözlettel
Dr. Molnár Andor
mb. intézmény vezető
egészséges beteg
2015. máj. 20. szerda, 11:21
Dr. Piszker Évát Hadházi doktornő valószínűleg azért látja el normálisan, mert szintén orvos!!! Nyugodtan elhiheti nekem, hogy hadházi Éva nem nevezhető orvosnak, nagyon sokan p***szkodnak rá! A beteg problémáját nagy ívben letojja, nem ad semmilyen tanácsot a betegnek a gyógyulás érdekében! Még a beteg kérdéseire sem válaszol normálisan!
Somogyi Rita
2015. máj. 20. szerda, 09:02
Tisztelt Címzett!
Egy elég dühítő észrevétellel élnék. Igazán ragyogó, hogy lett új kinézetű orvosi rendelők. Igazán csodálatos az is, hogy van betegirányító sorszámhúzó csodamasina, DE vérlázítónak tartom, hogy a beteg ember, elmegy orvoshoz, aki délig rendel (sőt, ha úgy vesszük, csak 10-ig, mivel utána időpontos "betegek" vannak), és az automata már nem ad ki sorszámot 9:30 után.
Szeretnék a fentiekre egy elfogadható magyarázatot kapni, mert már az is a vicc kategória, hogy két órát elvesznek az időpontos betegek. Arról nem mi tehetünk, hogy kevés az orvos, és sok az egy orvosra jutó beteg, ,és az ezzel kapcsolatos adminisztráció, mégis valahogy azt érzem, hogy mi isszuk meg ennek a levét.
Köszönöm szépen!
Somogyi Rita
Egy elég dühítő észrevétellel élnék. Igazán ragyogó, hogy lett új kinézetű orvosi rendelők. Igazán csodálatos az is, hogy van betegirányító sorszámhúzó csodamasina, DE vérlázítónak tartom, hogy a beteg ember, elmegy orvoshoz, aki délig rendel (sőt, ha úgy vesszük, csak 10-ig, mivel utána időpontos "betegek" vannak), és az automata már nem ad ki sorszámot 9:30 után.
Szeretnék a fentiekre egy elfogadható magyarázatot kapni, mert már az is a vicc kategória, hogy két órát elvesznek az időpontos betegek. Arról nem mi tehetünk, hogy kevés az orvos, és sok az egy orvosra jutó beteg, ,és az ezzel kapcsolatos adminisztráció, mégis valahogy azt érzem, hogy mi isszuk meg ennek a levét.
Köszönöm szépen!
Somogyi Rita
Hubertné Sebők Erzsébet
2015. máj. 13. szerda, 02:35
TISZTELT BETEGEK!
A LABORATÓRIUM ÁTMENETILEG CSAK A 8 ÓRÁIG BEÉRKEZŐ BETEGEKET FOGADJA.( BETEGSÉG MIATT.)
TÜRELMÜKET ÉS MEGÉRTÉSÜKET KÖSZÖNJÜK!
A LABORATÓRIUM ÁTMENETILEG CSAK A 8 ÓRÁIG BEÉRKEZŐ BETEGEKET FOGADJA.( BETEGSÉG MIATT.)
TÜRELMÜKET ÉS MEGÉRTÉSÜKET KÖSZÖNJÜK!
dr. Molnár Andor
2015. március 13. péntek, 09:55
Kedves Nagy H. !
Köszönjük javaslatát, de sajnos nem tudjuk megvalósítani az alábbiak miatt.
Jelenleg egy szobában két orvos rendel egy számítógéppel, melyen csak a két orvos betegeinek adatai vannak. A többi rendelőből ehhez nem tudnak hozzáférni, nem látják a másik körzet betegeinek kórelőzményét, szokásos gyógyszereit, nem tudnak receptet sem nyomtatni, mert az ő programjukban nem szerepel a szomszéd praxis betege. A kézzel vezetett beteg kartonok, forgalmi és táppénzes naplók szintén csak ebben a szobában elérhetők.
Jogi akadálya is van. Mikor egy beteg orvost választ, csak annak az orvosnak (és az Országos Egészségbiztosítási Pénztárral kötött szerződésben meghatározott helyettesének) ad felhatalmazást arra, hogy személyes adatait kezelje és gyógyítsa.
Javaslatának megvalósításához legalább két feltétel kellene, nem beszélve a jogi háttérről.
1./ központi kartonozó ahol minden beteg kartonja elérhető
2./ Számítógépes hálózat központi szerver géppel, melyhez minden praxis csatlakozik és mindenki láthatja mindenki betegeit.
A gyáli rendelőben központi kartonozót nem tudunk létesíteni. A felújítás során a szerver gépes hálózat kábelezését kiépítettük, ha egyszer a Kollégák úgy döntenek, meg tudjuk valósítani.
Üdvözlettel
dr. Molnár Andor
mb. intézmény vezető
Köszönjük javaslatát, de sajnos nem tudjuk megvalósítani az alábbiak miatt.
Jelenleg egy szobában két orvos rendel egy számítógéppel, melyen csak a két orvos betegeinek adatai vannak. A többi rendelőből ehhez nem tudnak hozzáférni, nem látják a másik körzet betegeinek kórelőzményét, szokásos gyógyszereit, nem tudnak receptet sem nyomtatni, mert az ő programjukban nem szerepel a szomszéd praxis betege. A kézzel vezetett beteg kartonok, forgalmi és táppénzes naplók szintén csak ebben a szobában elérhetők.
Jogi akadálya is van. Mikor egy beteg orvost választ, csak annak az orvosnak (és az Országos Egészségbiztosítási Pénztárral kötött szerződésben meghatározott helyettesének) ad felhatalmazást arra, hogy személyes adatait kezelje és gyógyítsa.
Javaslatának megvalósításához legalább két feltétel kellene, nem beszélve a jogi háttérről.
1./ központi kartonozó ahol minden beteg kartonja elérhető
2./ Számítógépes hálózat központi szerver géppel, melyhez minden praxis csatlakozik és mindenki láthatja mindenki betegeit.
A gyáli rendelőben központi kartonozót nem tudunk létesíteni. A felújítás során a szerver gépes hálózat kábelezését kiépítettük, ha egyszer a Kollégák úgy döntenek, meg tudjuk valósítani.
Üdvözlettel
dr. Molnár Andor
mb. intézmény vezető
Nagy H.
2015. március 02. hétfő, 10:24
Szeretném javasolni, hogy a háziorvosok és a gyerekorvosok helyettesítését végezzék azok az orvosok, akik ugyanabban az idősávban rendelnek, mint a szabadságos/beteg kolléga. Ez más rendelőkben remekül működik. Így nincsenek potyára érkező betegek, nem kell egy nap kétszer elmenni a rendelőbe, vagy délután lemaradni, és tovább szenvedni másnapig. A recepciós kolléganő életét is megkönnyítenék vele, mert amíg várakoztam, vagy 15x hallottam a szájából, hogy hova megy? Nincs rendelés, Én nem tehetek róla, jöjjön vissza délután. Nem mindenki olvassa a honlapot, és a gyerekorvosok hiányzása sokszor így is csak az ajtóra van kiragasztva.
Kérem, fontolják meg, ez igen hasznos változtatás lenne.
Kérem, fontolják meg, ez igen hasznos változtatás lenne.
somogyi
2015. január 31. szombat, 09:58
2015.01.31.én voltam lányommal az orvosi ügyeleten.szeretnék köszönetet mondani az ott lévő orvosoknak asszisztenseknek!Nagyon kedvesek segítőkész profi volt mindenki.még a gyerek is vidáman jött ki és mondta hogy nagyon aranyos kedves volt a Dr bácsi meg mindenki.köszönöm szépen
Dr. Molnár Andor
2015. január 21. szerda, 08:56
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Kedves Beáta !
A fórumba történő bejegyzéséhez gondolom úgy jutott el, hogy a főoldalról (Aktualitások) jött át. A főoldalon 9 hónapja szerepel feltűnő helyen, hogy Dr. Bognár Erzsébetet 2014. június 01-től Dr. Tóth Andrea helyettesíti. Az információs pultnál is elmondták Önnek, hogy a másik rendelőből jön át a doktornő. Ezek után kizártnak tartom, hogy olyan választ kapott volna az ellátás után, hogy Bognár doktornő helyett nincs senki.
Aznap egy orvos kollégának mondta el p***szait, ha küld nekem egy Email címet, részletesen tájékoztatom
Ezek után kizárt dolognak tartom
A fórumba történő bejegyzéséhez gondolom úgy jutott el, hogy a főoldalról (Aktualitások) jött át. A főoldalon 9 hónapja szerepel feltűnő helyen, hogy Dr. Bognár Erzsébetet 2014. június 01-től Dr. Tóth Andrea helyettesíti. Az információs pultnál is elmondták Önnek, hogy a másik rendelőből jön át a doktornő. Ezek után kizártnak tartom, hogy olyan választ kapott volna az ellátás után, hogy Bognár doktornő helyett nincs senki.
Aznap egy orvos kollégának mondta el p***szait, ha küld nekem egy Email címet, részletesen tájékoztatom
Ezek után kizárt dolognak tartom
Beáta
2015. január 14. szerda, 19:51
A mai napon felkerestem az egészségügyi központot. Mivel Bognár dr-nő régóta beteg igy az információba ülő hölgytől megkérdeztem, melyik gombot kell megnyomnom a beteghivón. Közölte a Bognár dr-nő-ét. Többek között elmondta, hogy majd a másik rendelőből jön át a dr-nő engem megvizsgálni.
Leültem és türelmesen vártam a soromra.
16 óra tájékán meg is jelent a kijelzőn az én számom, bementem a rendelőbe és ott ért az igazi meglepetés. Egy férfi és az asszisztens volt benn, megkérdezte mi a p***szom. Elmondtam több hete fenn áll a problémám, kikérdezett de semmilyen vizsgálatot nem csinált csupán vérnyomást mért. A második meglepetés az volt, hogy a recepten a szomszéd rendelőben levő dr-nő pecsétje volt.
Ezek után kérdem én: kinek mondtam én el a p***szom és egyáltalán ki irta fel nekem a pirulákat, mert ugye az információban azt a választ kaptam nincs a Bognár dr-nő helyett senki. Nagyon érdekes számomra ez a történet.
Leültem és türelmesen vártam a soromra.
16 óra tájékán meg is jelent a kijelzőn az én számom, bementem a rendelőbe és ott ért az igazi meglepetés. Egy férfi és az asszisztens volt benn, megkérdezte mi a p***szom. Elmondtam több hete fenn áll a problémám, kikérdezett de semmilyen vizsgálatot nem csinált csupán vérnyomást mért. A második meglepetés az volt, hogy a recepten a szomszéd rendelőben levő dr-nő pecsétje volt.
Ezek után kérdem én: kinek mondtam én el a p***szom és egyáltalán ki irta fel nekem a pirulákat, mert ugye az információban azt a választ kaptam nincs a Bognár dr-nő helyett senki. Nagyon érdekes számomra ez a történet.
Szilvi
2014. december 24. szerda, 17:24
2014.12.24.-én, az ügyeleten dolgozóknak szeretnék köszönetet mondani.
6 éves, lázas, beteg lányomat vittem be, az ellátás, a hozzá állás kitűnő volt.
6 éves, lázas, beteg lányomat vittem be, az ellátás, a hozzá állás kitűnő volt.