Fórum
Új bejegyzés a fórumba
Kedves Látogatók!
A fórumunk három témában várja a hozzászólásokat, véleményeket:
- A háziorvosi rendelés tapasztalatai
- Az orvosi szakrendelés tapasztalatai
- A védőnői ellátás tapasztalatai
Kedves Látogatók!
A fórumunk három témában várja a hozzászólásokat, véleményeket:
- A háziorvosi rendelés tapasztalatai
- Az orvosi szakrendelés tapasztalatai
- A védőnői ellátás tapasztalatai
Városi Egészségügyi Központ
2020. június 27. szombat, 21:52
Kedves Orosházi Károlyné !
Abban igaza van, hogy a veszélyhelyzet megszűnt, de ezzel párhuzamosan a kormány a 283/2020. (VI. 17.) Korm. rendeletében egészségügyi válsághelyzet elrendelésével járványügyi készültséget vezetett be, melyet 3 havonta fog felülvizsgálni.
Az egészségügyi válsághelyzetben követendő jelenlegi miniszteri eljárásrend az, hogy minden rendelés, orvos-beteg találkozás (háziorvosi, fogorvosi, szakorvosi, stb.) – a sürgős, életveszélyes eseteket kivéve - csak az orvossal történő telefonos előjegyzés, megbeszélés alapján történhet.
A Városi Egészségügyi Központban egy időpontban (délelőtt vagy délután) 11-14 rendelés működik ahol telefon használat lehetséges, van még az ügyelet, információs pult, gazdasági iroda. Eddig csak a háziorvosok foglalták le a vonalakat, most már a szakrendelések is.
A telefonhasználatot tovább növeli, hogy a veszélyhelyzet bevezetése óta telefonon is lehet rendelni a recepteket. Viszont nagyon sokan nem csak receptet kérnek, hanem tanácsot, felvilágosítást pl. a koronavírus tüneteiről, mit kell ilyenkor tenniük, stb. Ezért lehet olyan nehezen elérniük a rendeléseket telefonon.
A honlapunkra már régebben kiírtuk: A telefonon történő előjegyzések, gyógyszer, recept igénylések nagy száma miatt a telefonközpont vonalai időnként túlterheltek, foglaltak, kérjük türelmüket !
Az e-mail kommunikációs javaslatával teljesen egyetértünk, mi is támogatjuk, de összesen csak két háziorvos adta meg email címét, melyet a honlapunkon már feltüntettünk.
Nagyon reméljük, hogy ez a miniszteri utasítás rövidesen felülvizsgálatra kerül és visszaállhat a régi rendelési metodika.
Városi Egészségügyi Központ
Abban igaza van, hogy a veszélyhelyzet megszűnt, de ezzel párhuzamosan a kormány a 283/2020. (VI. 17.) Korm. rendeletében egészségügyi válsághelyzet elrendelésével járványügyi készültséget vezetett be, melyet 3 havonta fog felülvizsgálni.
Az egészségügyi válsághelyzetben követendő jelenlegi miniszteri eljárásrend az, hogy minden rendelés, orvos-beteg találkozás (háziorvosi, fogorvosi, szakorvosi, stb.) – a sürgős, életveszélyes eseteket kivéve - csak az orvossal történő telefonos előjegyzés, megbeszélés alapján történhet.
A Városi Egészségügyi Központban egy időpontban (délelőtt vagy délután) 11-14 rendelés működik ahol telefon használat lehetséges, van még az ügyelet, információs pult, gazdasági iroda. Eddig csak a háziorvosok foglalták le a vonalakat, most már a szakrendelések is.
A telefonhasználatot tovább növeli, hogy a veszélyhelyzet bevezetése óta telefonon is lehet rendelni a recepteket. Viszont nagyon sokan nem csak receptet kérnek, hanem tanácsot, felvilágosítást pl. a koronavírus tüneteiről, mit kell ilyenkor tenniük, stb. Ezért lehet olyan nehezen elérniük a rendeléseket telefonon.
A honlapunkra már régebben kiírtuk: A telefonon történő előjegyzések, gyógyszer, recept igénylések nagy száma miatt a telefonközpont vonalai időnként túlterheltek, foglaltak, kérjük türelmüket !
Az e-mail kommunikációs javaslatával teljesen egyetértünk, mi is támogatjuk, de összesen csak két háziorvos adta meg email címét, melyet a honlapunkon már feltüntettünk.
Nagyon reméljük, hogy ez a miniszteri utasítás rövidesen felülvizsgálatra kerül és visszaállhat a régi rendelési metodika.
Városi Egészségügyi Központ
Orosházi Károlyné
2020. június 25. csütörtök, 15:25
Szeretnék Érdeklődni, hogy a veszélyhelyzet megszűnése után miért nem lehet telefonon elérni sem a háziorvost, sem pedig a fogászati szakrendelést? Csak a mai napon 15x próbáltam felhívni a fogorvost és 20x a háziorvost még csak időpontért!
Legalább e-mail kommunikációt lehetne kezdeményezni az orvosokkal!
Nekem is dolgoznom kell, az egész napom a telefonálgatással telik el!
Legalább e-mail kommunikációt lehetne kezdeményezni az orvosokkal!
Nekem is dolgoznom kell, az egész napom a telefonálgatással telik el!
Városi Egészségügyi Központ
2020. június 25. csütörtök, 14:59
Kedves Nyulasi István !
Köszönjük levelét, nagyon jól esik néha egy kis dicséret is !
Pontosan azért vagyunk, hogy Önök úgy jöjjenek ide a rendelőbe, érezzék törődésünket, segítségünket baj esetén vagy gyógyulásuk során.
Még egyszer köszönjük, további jó egészséget !
Városi Egészségügyi Központ
Köszönjük levelét, nagyon jól esik néha egy kis dicséret is !
Pontosan azért vagyunk, hogy Önök úgy jöjjenek ide a rendelőbe, érezzék törődésünket, segítségünket baj esetén vagy gyógyulásuk során.
Még egyszer köszönjük, további jó egészséget !
Városi Egészségügyi Központ
Nyulasi István
2020. június 23. kedd, 14:32
Minden tiszteletem az intézmény dolgozóinak!Fogorvosi ellátásra jöttem,időpontra,volt időm egy kis ideig az információs pultnál dolgozó hölgy munkáját nézni.Őneki is csak elismerésem.A fogorvos úrnak is köszönetem,lelkiismeretesen ellátott,asszisztensével együtt.
dr. Molnár Andor
2020. március 25. szerda, 08:50
Kedves Dr.Gyeskó Antalné !
A március 16-tól a háziorvosoktól telefonon kérhető a recept felírás
és az orvosok automatikusan a "felhőbe" küldik rövid időn belül
(általában még aznap, de legkésőbb másnapra ott van), tehát nem kell bejönni a rendelőbe.
Sajnos két orvosunk (Dr. Jelinek Zsuzsa és Dr. Sugár Katalin)
számítógépes programhiba miatt csak papír alapú receptet tud nyomtatni, de ez is telefonon megkérhető és a recept az információs pultnál legkésőbb
másnap, soron kívül átvehető !! csak mondani kell, hogy receptért jöttek és máris mehetnek a patikába. Az új számítógépet és programot megrendeltük, nem tudjuk mikor hozzák.
Mindez a honlapunkon is március 16 óta szerepel !
Nagyon sokan telefonon nem csak receptet, hanem tanácsot,
felvilágosítást kérnek pl. a koronavírus tüneteiről, mit kell ilyenkor tenniük, stb.
Ezért sajnos többször kell próbálkozni.
dr. Molnár Andor
A március 16-tól a háziorvosoktól telefonon kérhető a recept felírás
és az orvosok automatikusan a "felhőbe" küldik rövid időn belül
(általában még aznap, de legkésőbb másnapra ott van), tehát nem kell bejönni a rendelőbe.
Sajnos két orvosunk (Dr. Jelinek Zsuzsa és Dr. Sugár Katalin)
számítógépes programhiba miatt csak papír alapú receptet tud nyomtatni, de ez is telefonon megkérhető és a recept az információs pultnál legkésőbb
másnap, soron kívül átvehető !! csak mondani kell, hogy receptért jöttek és máris mehetnek a patikába. Az új számítógépet és programot megrendeltük, nem tudjuk mikor hozzák.
Mindez a honlapunkon is március 16 óta szerepel !
Nagyon sokan telefonon nem csak receptet, hanem tanácsot,
felvilágosítást kérnek pl. a koronavírus tüneteiről, mit kell ilyenkor tenniük, stb.
Ezért sajnos többször kell próbálkozni.
dr. Molnár Andor
dr.Gyeskó Antalné
2020. március 24. kedd, 08:06
A jelenlegi helyzet miatt kérném, sőt javasolnám, hogy automatikusan a házi orvosok rakják a felhőbe a szokásos gyógyszerek receptjét 1-3 hónapra! Igy nem kellene megszegni az időseknek a kijárási tilalmat, és csak a recept felírása miatt feleslegesen végig várni a rendelőben a sorunkat! Telefonon is nehéz elérni a házi orvosunkat!
Köszönettel: dr. Gyeskó Antalné
Köszönettel: dr. Gyeskó Antalné
dr. Molnár Andor
2020. március 02. hétfő, 10:34
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Tisztelt Ferencz László Úr !
Kérdése nagyon aktuális, ezért tájékoztatom, hogy 2020. február 25-én az összes illemhelyiségben a megszokott kézmosó géleket lecseréltük fertőtlenítő hatású kéz tisztítóra, mely antibakteriális (MRSA-ra is), gombaellenes és vírus ellenes hatású szert tartalmaz. Folyamatban van a várótermekben is egy-egy ugyanilyen hatású szert tartalmazó adagoló készülék beszerzése is.
Üdvözlettel
dr. Molnár Andor
mb.int.vez
Kérdése nagyon aktuális, ezért tájékoztatom, hogy 2020. február 25-én az összes illemhelyiségben a megszokott kézmosó géleket lecseréltük fertőtlenítő hatású kéz tisztítóra, mely antibakteriális (MRSA-ra is), gombaellenes és vírus ellenes hatású szert tartalmaz. Folyamatban van a várótermekben is egy-egy ugyanilyen hatású szert tartalmazó adagoló készülék beszerzése is.
Üdvözlettel
dr. Molnár Andor
mb.int.vez
Ferencz László
2020. február 20. csütörtök, 11:59
Tisztelt Molnár Andor !
Ezekben a járvány veszélyes időkben miért nincsenek és mikor lesznek kézfertőtlenítő készülékek a Városi Egészségügyi Központban ?
Válaszát érdeklődéssel várom :
Ferencz László
Ezekben a járvány veszélyes időkben miért nincsenek és mikor lesznek kézfertőtlenítő készülékek a Városi Egészségügyi Központban ?
Válaszát érdeklődéssel várom :
Ferencz László
dr. Molnár Andor
2018. október 26. péntek, 09:02
Kedves Nikolett !
Köszönjük észrevételét, igaza van. Javítottuk a kiírást.
(egyébként ügyes volt, 4 év alatt senki nem vette észre a tévedést)
Üdvözlettel
dr. Molnár Andor
Köszönjük észrevételét, igaza van. Javítottuk a kiírást.
(egyébként ügyes volt, 4 év alatt senki nem vette észre a tévedést)
Üdvözlettel
dr. Molnár Andor
Nikolett
2018. október 24. szerda, 13:58
Tisztelt Egészségügyi Központ!
Szeretném jelezni Önöknek, hogy az EKG rendelés esetében helytelenül szerepel a rendelő tájékoztató tábláján az információ.
Az Egészségügyi Központ információs pultjánál megkérdezve valamint a honlapjukon is az szerepel, hogy az EKG rendelésre sorszámot kell húzni és beutalóval lehet menni. Ezzel szemben az emeleten a rendelő ajtajánál lévő táblán az olvasható, hogy az EKG rendelésre előjegyzés szükséges.
Telefonos megkeresésemre azt mondták, hogy az a kardiológiára vonatkozik, de vérvételem alkalmával újra megnéztem a kiírást, hátha én néztem rosszul valamit. Azonban ha valaki felsétál a központ dolgozói közül és megnézi, láthatja, hogy a fent említett szöveg van kiírva az
EGK rendelés részéhez, a kardiológiához pedig külön van írva, hogy előjegyzés+beutaló szükséges.
Ez kissé megtévesztő, mivel én sem voltam benne biztos, hogy melyik információ a helyes, így újra kellett telefonon megerősítést, tájékoztatást kérnem. (Ahol egyébként újra azt mondták, hogy a kardiológiára vonatkozik a kiírás, holott a fenti szöveg van jelen pill***tban is kiírva)
Kérem szíveskedjenek megnézni és javítani a kiírást.
Köszönettel:
Nikolett
Szeretném jelezni Önöknek, hogy az EKG rendelés esetében helytelenül szerepel a rendelő tájékoztató tábláján az információ.
Az Egészségügyi Központ információs pultjánál megkérdezve valamint a honlapjukon is az szerepel, hogy az EKG rendelésre sorszámot kell húzni és beutalóval lehet menni. Ezzel szemben az emeleten a rendelő ajtajánál lévő táblán az olvasható, hogy az EKG rendelésre előjegyzés szükséges.
Telefonos megkeresésemre azt mondták, hogy az a kardiológiára vonatkozik, de vérvételem alkalmával újra megnéztem a kiírást, hátha én néztem rosszul valamit. Azonban ha valaki felsétál a központ dolgozói közül és megnézi, láthatja, hogy a fent említett szöveg van kiírva az
EGK rendelés részéhez, a kardiológiához pedig külön van írva, hogy előjegyzés+beutaló szükséges.
Ez kissé megtévesztő, mivel én sem voltam benne biztos, hogy melyik információ a helyes, így újra kellett telefonon megerősítést, tájékoztatást kérnem. (Ahol egyébként újra azt mondták, hogy a kardiológiára vonatkozik a kiírás, holott a fenti szöveg van jelen pill***tban is kiírva)
Kérem szíveskedjenek megnézni és javítani a kiírást.
Köszönettel:
Nikolett
DrKindlovits Mária
2018. szeptember 24. hétfő, 09:07
Mindhárom nyugdijbament védőnőnek köszönöm a több évtizedes együttműködést, az utódaiknak pedig szeretetteljes gondozási munkát kivánok!
Dr.Kindlovits Mária
Dr.Kindlovits Mária